Sunday, November 25, 2007

Pidu pidu piiduu...

Pole natuke aega kirjutanud. Mida me siis vahepeal teinud oleme..
Eelmise nädala lõpus reedel käisime eestlaste suve algus peol Brisbane`s, täpsemalt Aivo juures. Peol oli kuskil 40 inimest ja neist ca 35 eestlast! Sõime – jõime, käisime saunas, yakuzis ja basseinis ennast jahutamas, väga lahe oli. Tutvusime erinevate inimestega, kes on siia Aussi elama kolinud, kes backpackerid, kes niisama turistid. Oli väga tore õhtu, tänud Aivole ja Triinule!
Järgmisel päeval toimus meie hostelis ka pidu „Indians & Cowboys”, millest me ei võtnud otseselt osa. Saksa turistid jõid ennast poolist täiesti purju ja mängisid igasugu vahvaid mänge. Päeval kolasime Kairiga linnapeal ringi ning külastasime poode.
Pühapäeval oli hostelis ühine õhtusöök ning piljardi mängimine ja pesu pesemine. Helistas veel Raul ja ütles, et tuleb järgmisel päeval Brisbane`i. Raul on see mees, kes pidi meiega koos alguses Aussi tulema, kuid lõpuks tuli üksi, kuna ta ei jõudnud meid ära oodata ning peab detsembriks tagasi kodus olema. Veetis Aussis ca 6 nädalat ja külastas Darwinit, Tasmaaniat, Sidneyt, Brisbane`i ja Gold Coasti.
Esmaspäeval saimegi linnas Rauliga kokku ning tegime väiksed õlled ja söögid ning kuulasime tema reisijutte!Ööseks tuli Raul meie hostelisse, õhtul piljardit mängides otsustasime, et järgmisel päeval lähme Brisbane`ist minema Gold Coasti! Siinkohal läksid meie teed Peetriga lahku, tema jäi Brisbane ning tööd otsime koos Sveniga.
Teisipäeva hommikul käisime Kairiga tööintervjuul sellises kohas nagu Pinnacle, tegu tööhõivebürooga. Tahtsime saada tööle mõnda restorani, baari, lounge või hoopis cateringi! Täitsime kohapeal 5 A4 lehekülge igast küsimusi toitlustuse kohta, mis ajas juhtme ikka korralikult kokku. Mina ootasin ainult intervjuud, aga ei! Lõpuks tuli välja, et nad on meiega väga rahul ja on meist huvitatud, kuid enne on vaja veel teha RSA (65$ toitlustuskoolitus?) ning mingi büroo enda kursus, mis maksab ka veel midagi ning toimub ainult teatud päevadel. Meile ei meeldinud selline teema ning tulime ära.
Samal õhtul istusime Brisbane`st rongile koos Rauliga ning sõitsime Gold Coasti! Rongipilet 11$, sõit kestis tund ja veerand!
Oz ( kohalik mees, keda tunneme läbi mu õe), kes meid juba pikki silmi GC ootas, tuli meile rongile vastu. Sõidutas meid Trekkersi hosteli, millest sai meie uus kodu.
Trekkers (Lonely Planeti soovitus, 5 tärni hostel) asub Southport`s ja on seljakotimeeste peatuskoht. Panime 4 päevaks endale öömaja kinni. Meil siin 3ne tuba, öö hind 28$. 4p 112$!
Esimene õhtu veetsime Oziga linnapeal ringi sõites ning käisime söömas ning vedelat leiba joomas! Järgmisel päeval põrutasime hommikul kohe peale hommikusööki linna peale ja ookeani äärde. Käisime ookeanis ujumas ning päevitasime, ilm oli vapustav +30 kraadi ja vesi ma pakun oli 23-24 kraadi ja hullud lained, milles oli lahe hüpata!
Järgmisel päeval saime kokku eestlastega, Erki ja Külliga, kellega me tutvusime reisi alguses ning veetsime Istanbulis päeva koos. Nemad jõudsid oma reisiga GC-sse ning õhtul saime nendega kokku ning käisime neil hotellis külas. Kuulasime nende reisijutte ning pajatasime enda omi! Täitsa vahva õhtu oli. Tervitused Erkile ja Küllile!
Neljapäeval käisime jälle ookeani ääres ning kohtasime veel kord Sveni ja Küllit ning käisime koos meile ühte korterit vaatamas, mis kahjuks küll ei sobinud meile, kuna oli täiesti sisustamata. Õhtuks tegime endale lambaprae, mis oli super hea, sest meil oli super kokk Raul! Lammast jätkus meile koguni 2 õhtuks! Nämma!

Reedel veetsime aega kohalikus ostukeskuses ning jalutasime linnapeal ringi. Terve linn on täis kohalike noori, kes peavad siin koolivaheaega ehk „Schoolies” Noored on lõbusas meeleolus, joogi ja droogi all, terve linn on politseinikke täis, kes üritust reguleerivad. Noori pidi olema ca 20000!
Selle nädalavahetusega peaks asi läbi saama ning linn maha rahunema! Hetkel on meil väike probleem omale elamise leidmisega, sest plaanime siia jääda ca 2-3 kuuks, aga nii lühikeseks ajaks ei taheta kortereid üürile anda. Miinimum on 6 kuud!
Lähipäevil peaks selguma, mis meist saab, homme kell 10 on meil sellest hostelist check out!
Hostel Trekkers, kus me peatume on päris omapärane koht. Siin elab kass nimega Megster, kes on 20 aastane ning tal pole saba, nimelt auto sõitis ta sabast üle. Omanik Glif oli esmapilgul päris ülbe aga Oz pani ta kohe paika ning nüüd ta käitub meiega juba kenasti! Naabriteks on meil rootslased, kes kaks ööd panid siin sellist pidu, et Kairi ei saanud magada ja oli väga tige ning lõpuks ma tõusin üles ja sõimasin ühe svensoni näo täis ning siis saabus vaikus!
Maja hoovis asub suur bassein, mida me külastame pea igapäev. Hommikusöök (piim ja helbed) on tasuta ning kohvi ja teed saab ka maja kulul!
Homme selgub, mis meist edasi saab!

Hommikul tegime oma Trekkersi hostelis check – out`i ning saatsime Rauli ära, ta nimelt sõitis Brisbane, et sealt edasi Eestisse lennata. Tema 6 nädalane puhkus sai läbi! Eile õhtul tegime koos veel ühise õhtusöögi, mõned joogid ning arutasime maailma asju! Kui sa Raul juhtud seda lugema, siis Kairi saadab sulle musid ja kallid.
Me nautisime sinu seltskonda väga!
Terve päev kulus omale elamise otsimise peale, Oz korjas hommikul meid Kairiga peale pluss veel Sami ja ühe Uus meremaa tüübi, kes otsivad ka endale uut elamist. Nad on nõus meiega elamist jagama. Esimene koht oli väga rahulikus ja rohelises piirkonnas aga liiga kaugel ookeanist ning linna südamest. Oleks meil auto või bike siis saaks veel mõelda sellise piirkonna peale, aga kui oled jalamees nagu me veel hetkel oleme, siis no way! Lõpuks tuli välja, et antud kohas alla 6 kuu ei anta üürile, meie sooviks siin olla kuskil 3 kuud võib olla natuke rohkem. Seega langes antud variant ära.
Järgmine koht, kuhu uudistama läksime, oli üks uus pilvelõhkuja, mille 24 korrusel asuv penthouse oli meile kõigile meele järgi, 3 magamistuba, 2 vannituba, suur rõdu ja vaade otse ookeanile ja sadamale, uskumatu aga tõsi! Hind kõigest 700 $ nädalas, mis tegelikult 4 peale ei olegi teab kui palju ja 5 peale veel vähem. Majas on oma suur bassein, jõusaal ja spa, mis on elanikele kasutamiseks, nii et trenni saaks teha igapäev.
Asukoht on Southport, mis on ca 3-4 km põhi kohast ehk Surfers Paradise`st. Selle kohaga on samuti vaja sõlmida 6 kuuline üürileping, mis on ainuke kehv külg kogu asja juures, sest Sam ja ta sõber tahavad ka 3 kuud siin linnas peatuda. Elame – näeme, meie Kairiga igatahes võtaksime kohe selle koha ära, sest 2 nädala pärast on Karin ka siin ning ta saaks ka sinna elama kolida. Koht on ikka väga lux! Kui vähegi võimalik plaanime sinna elama minna!
Kuna meil öömaja polnud võimalik absoluutselt kuskilt leida, sest kõik kohad olid neid scoolisi täis, siis peatume paar ööd hoopis ühe Ozi hea sõbra juures, kes on ka türklane ja hästi sõbralik muusik. Lisaks sellele on ta siinse türklaste kommuuni president ja Oz on selle sama kommuuni asutaja. Nii et meil on head suhted türklastega tänu neile!

Narrnr3 said...

Nonii. Silvo leidis aega arvuti taha istuda. Oli ka aeg :) Uuendusteta blogi vaatamine hakkas vaikselt juba üle viskama. Tundub, et teil on seal tore elu! Kirjuta järgmises kirjas oma tunnetest ka - et oli siis pointi kogu see kauge asi ette võtta, mis on praeguseks mured ja rõõmud ja milline paistab tulevik. Loodan, et saate varsti ree peale ja koduga loo lukku!

Tervitades
Kerli

vips said...

Tekitate siin teistelegi tahtmise rändama minna:)
Chill tundub:)

Erkki said...

Tervitused Erkkilt ja Küllilt, kes nyyd kodus on.
Kirjutage ikka edasi seda blogi!
Hoiame teile pöialt!

Unknown said...

Hei!

Eriti tore on lugeda nii korralikku ja põhjalikku blogi! Silvo, äkki Sa peaksid kirjaniku ametile mõtlema hakkama:) (lisaks kõigele muule, milles hiilgad). Ja mina arvasin, et Kairi kirjutas kord pika kirja. Prussakaid ta muidugi ei maininud ja ma polnud kuulnudki, et neid Ausis nii palju on!? Judinad tulevad peale!
Aga tegelikult tahtsin ma uurida, et kuidas Karin kohale jõudis? Ma olin siin pisut ikka mures ka, kui teine nii omalkäel tuleb... Ta oli kindlasti zombie, kui kohale jõudis!
Ja siis ma tahtsin veel uurida, et kas Te võtsite siis selle hüper-super korteri ära? Kui ja, siis palun-palun, sooviks saada Teie uue elukoha aadressi (soovitavalt enne jõule)!
Igaljuhul soovin ma Teile imelise seikluse veel uskumatumat jätku ja kallistan kõiki kõvasti-kõvasti!