Monday, March 24, 2008

Munade pühad!

Tagant järgi kõigile häid pühi!
Meie pühad olid töised. Kuna siin said inimesed puhata kokku 4 päeva, koos nädalavahetusega, siis oli tänav rahvast täis ning restoranis tööd jätkus.
Käisime Kairiga lähedal asuvas pargis pühade puhul toimuval kontserdil. Rahvas laulis ja tantsis. Hiljem selgus, et tegu oli kirikutegelastega, täpsemalt gospelkooriga aga leidus ka tava esinejaid. Ilm oli ilus ning nautisime päeva ning muusikat. Arutasime siin just ükspäev, et millest keegi puudust tunneb ning ühiselt tunneme puudust teatrist, kontsertidest ning üldse kultuurist. Eestis olles oleme päris aktiivsed kontsertide ning teatri külastajad aga siin see võimalus puudub kahjuks.
Üks pühapäev käisime Brisbane`s koos Majassi ja Mariga. Plaanis oli külastada Andy Warholi näitust, kohale jõudes selgus, et pileti saba oli 300 meetrit. Jätsime selle vaatamise ühise otsusena teiseks korraks. Tegime tuuri linnas poodides, sõime jäätist ning käsime „eesti majas”, täpsemalt Sirle ja Jorma juures. Tegu eestlastega, kes kogu perega siia elama kolinud ning nüüd elavad majas, kus alumisel korrusel asub nö backpacker ning seal peatuvad eestlased. Hetkel seal Martin, Alar ja Timo ning veel mõned näod. Maja on nii kuulus, et enamus eestlased, kes Brisbane tulevad, ööbivad oma esimesed ööd seal või vähemalt on seal käinud. Pärast külaskäiku hakkasime Gold Coasti tagasi tulema, kuna pidime mõlemad Kairiga õhtul tööle minema.
Üks päev käis meil Kerli külas, koos oma kaaslasega. Kerli, kes on minu blogi üks suurimaid fänne, sattus oma kaaslasega meie kanti ning tuli patsi lööma. Neil on plaanis paar nädalat Austraaliat avastada ning seejärel ka Uus –Meremaalt läbi põigata. Jõime head veini ning jalutasime ümbruskonnas ning muljetasime nende reisist.
Järgmisel päeval tuli meile Dennis külla. Tegu Kairi sõbraga, kes on taanlane. Väga tore poiss, kel plaanis kolm kuud üksi ringi reisida, siin Austraalias siis Uus – Meremaal ning Tais. Ta peatus siin meie juures kokku viis päeva. Käisime temaga Currumbin´is, Goolangatas ja Snaper Rockis (tegu kõige kuulsama surfi rannaga siin!) Tegime väga laheda päeva ning nautisime surfarite sõitu. Lained olid mega suured ning vesi väga soe, 25 kraadi ringis. Lootsime delfiine ka näha, kuid kahjuks ei näinud.
Meie juurest sõitis Dennis Fraser islandile (maailma suurim liivasaar), kus plaanis veeta mõned päevad.
Nii et viimased paar nädalat on meil olnud külaliste rohked, mis on väga lahe.
Veel teatasime kinnisvara büroole, et tahame üürilepingu ära lõpetada ning nad panid uue kuulutuse üles oma kodulehele. Üks huviline helistas ka juba aga ta tahtis kohe sisse kolida. Meie plaanime liikuda ca 2 nädala pärast, mitte enne.
Ülejäänud päevad oleme vedelenud rannas ning ujunud. Viimaste päevade jooksul on lained eriti suured olnud ning väga tugev hoovus on. Nende päevade jooksul on 5 inimest ära uppunud. Eile võitlesin ise ka lainetega, üks laine tuli sellise hooga, et tegin vee all salto ära. Targem on olla madalas vees, kuid kangesti kisub lainetega sõitma.
Restoranist, kus töötame on tõsine kopp ees, tahame väga siit juba jalga lasta. Samas on tarvis reisimiseks raha koguda.
Kodused on meid nii ära hirmutanud, et eestis hinnad muudkui tõusevad ning majandus langeb ja soovitavad meil kauemaks siia jääda. Ei teagi mida teha, aega meil veel on siin olla mõned kuud. Piletid on meil 10 juuniks olemas. Eks siis paistab, kas astume lennukile või lükkame edasi tagasi tulekut.
Oleme oma eluga siin endiselt rahul, kuid Gold Coastist tahaks kiiremas korras jalga lasta. Järgmiseks peatuseks on meil Sydney!
Järgmise korrani! Ilusat Kevadet teile!!!