Friday, January 11, 2008

Aastavahetus 2008

Nagu juba teist paljud teavad oli meie aastavahetus päris omapärane. Ilm siin paradiis oli vihmane ning meeletu torm. Tänu sellisele ilmale keelati igasugune ilutulestik siin piirkonnas ära ning rand oli inimestele 50 km ulatuses suletud.
Meie kolmekesi olime aasta viimasel õhtul restoranis tööl. Õnneks ei olnud väga raske õhtu ning teenisime korralikult raha. Plaanime selle raha eest lähiajal auto rentida ning sõita paariks päevaks meie linnast välja. Tõenäoliselt lõuna poole, Byron Baysse ja Nimbinisse. Mõlemad kohad asuvad ca 200-250 km kaugusel meist ja on vahvad kohad! Eks neist kirjutan lähemalt siis, kui oleme ära käinud!
Lõpetasime oma töö mõned minutid pärast aasta vahetust ning tegime paar shoti koos stafiga ning tulime koju. Kodus olles tuli selline väsimus peale, tegime mõned joogid ning sõime voodis jäätist ning musta leiba juustuga :) (leiva saime Anneselt soolaleivakingiks, tema omakorda vene poest, kust sellist kraami saab) :)
Maitses väga hea! Eestlased kutsusid meid Surfersisse aga me olime ennast juba kodus nii mugavalt sisse seadnud, et ei viitsinud kuskile liikuda, eriti kui väljas meeletu tuul ja vihma sajab. Kairi pani oma peo kleidi selga ning jooksis sellega toas ringi, Karin sättis ennast ka peoks valmis. Lõpuks kella 2 ajal öösel otsustasime ikkagi korraks välja minna, tegime Broadbeachi keskuses väikse tiiru aga kõik kohad olid juba kinni pandud ning tulimegi koju tagasi! Meil ei olnud küll suurt möllu ja pidu aga kokkuvõttes jäime aastavahetusega rahule suures voodis jäätist süües ning jooki juues ning naerdes sellise situatsiooni üle!
Meie lähitulevik tõotab tulla töine, kuna elame kohas kuhu inimesed tulevad puhkama ja hetkel on kõrghooaeg, mis lõppeb jaanuari lõpus, peame tegema tööd niipalju kui võimalik. Kui hooaeg läbi saab, võib juhtuda see, et tööd lihtsalt ei ole.
Auto ostmisega me hetkel ei kiirusta, kui üldse on mõtet osta. Põhjus selles, et kui osta siin mingi masin, mis ei ole uus on sellega läbida pikki vahemaid päris riskantne. Targem on rentida korralik masin ja sellega teha mitme päevaseid reise. Sa tead, et sellega ei juhtu midagi ning kui ka juhtub on abi olemas. Pluss kindlustused, registreerimised jne. Autode rendi hinnad algavad siin 25$, normaalse masina saab 50$ päev. Mis 3 peale ei ole mingi raha! Bensiini on ka muidugi vaja osta, aga see on siin hetkel veel odav, kuigi hinda tõstetakse ka kogu aeg. Ca 10 krooni liiter! Eestis on vist juba üle 15 eeki jah?!
Ilmad on meil endiselt jubedad ning restoranis käib vähe rahvast, mis mõjutab juba ka meie tööl käimist. Meil pole tööl lihtsalt midagi teha, ning me saame vabad päevad!
Kairi käis juuksuris siin vahepeal. Käisime erinevates salongides hindu küsimas, lõikuse hinnad kõiguvad päris korralikult 10 – 90$! Pean isegi varsti minema, olen juba nagu „metsjeesus”. :)
Ilmaga meil hetkel endiselt ei vea ja uskudes ilmateadet, kestab see „Eesti - suve - ilm” veel nädalakese. Me oleme sellest kõik juba surmani tüdinud, tahaks läbi pargi randa joosta ja surfata ning päikest saada. Iga päev näeme päikest täpselt tund aega. Karin lubas juba ära kolida siit, paremat ilma otsima. Varem mõtlesime, et see ilm on töötegemiseks just paras aga nüüd hakkab see vihm ka meie töötegemist segama.

1 comment:

vips said...

Eestis meil bensiin juba ca 16 eeki l. Diislist ei tasu rääkidagi 17.20. Õudne.