Friday, January 25, 2008

Q1, Springsbrook, Currumbin, Goolangatta

Käes on siis järjekordne hetk, kus olen leidnud aega ja tahtmist, panna kirja mõned read meie uskumatust elust siin kaugel maal :)! Istun hetkel meie kodu rõdul, päike paistab, eemal mühiseb ookean, kus ma hommikul väikese supluse tegin. Täna on laupäev ja kuupäev 26. jaanuar!
Eelmisel nädalal pidime minema 3 päevasele reisile, mis kahjuks ära jäi. Nimelt pandi meid töö graafikusse, kuigi kokkulepe oli, et saame 3 päeva vabaks. Nii jäigi meie Byron Bay ja Nimbin järgmiseks korraks.
Eelmisel kesknädala päeval käisime poistega vähe pidutsemas. Tüdrukud olid tööl ja poistel oli pidu. Käisime pea kõik Surfers Paradise ööklubid läbi. Annese sõber organiseeris meile käepaelad, millega oli vaba sissepääs kõikidesse klubidesse :) Kohtasime tollel päeval 3 eestlast veel, kes ka pesitsevad siin Surfersis, Tõnis, Ott ja Marijaana, toredad eesti noored. Koos nendega siis paugutasime kuni varaste hommiku tundideni. Vahva peoõhtu oli :) Minu mäletamist mööda käisime 6 klubis võimalik et rohkemas.
Eelmisel nädalavahetusel läksime hommiku vara koos Kairi ja Mitsitiga (meie üks türgi sõber) maailma kõrgeimasse eluhoonesse ehk Q1. Kokku hoonel 80 korrust ning pikkust 320 m! Vaade mis ülevalt avanes oli muljetavaldav isegi pilvise ilmaga. Selge ilmaga pidi Brisbane ka paistma. Lifti sõit, mis meid üles 80 korrusele viis, võttis aega 45 sekundit! Jõime üleval asuvas kohvikus kuuma shokolaadi ning imetlesime vaadet.

Kinnisvara huvilistele niipalju, et selles hoones maksab korter keskmiselt 1,7 miljonit dollarit, selline 2 magamistoaga. Q1 on maailma kõrgemate hoonete edetabelis 20 kohal.
Pärast poole tunnist fotosessiooni ning alla maapeale jõudmist läksime Annese ja Eneli juurde, et koos väike väljasõit teha. Otsustasime minna mägedesse, täpsemalt tunni aja sõidu kaugusel asuva Springsbrooki mäe otsa! Nägime imeilusaid vaateid, suurt koske, tammi, metsikuid jõe kärestikke ning vihmametsa. Ühte looma nägime ka, wallabe (mina kutsusin teda wannabe`ks ) See on selline kassi – koera – jänese ristsugutis!
Sõime ühes väga huvitavas ja hubases kohvik – restoranis mille nimi oli vist Paddymelones, kui ma nüüd ei eksi. Kohviku aknast avanes vaade alla orgu ning teistele mägedele. Mäe tipp oli nii kõrge, et pilved jäid meist allapoole. Õhk oli ca 8 kraadi jahedam, kui meie kodus Broadbeachil. Jäime oma päevaga väga rahule. Karin ei saanud meiega kahjuks taas kaasa tulla, kuna oli tööl kohvikus.
Sellel nädalal oli minul kolmapäev vaba päev ning Annes kutsus mind taas Coomerasse laeva puhastama ja poleerima. Üle tüki aja oli seda jälle lahe teha. Õppisin poleerimist ja vahatamist. Laev oli 65 feeti pikk ehk eesti keeles kuskil üle 30 m. Kolme magamistoaga ja meeskonnaruumiga. Õhtul tegime Annese juures sauna ning sulistasime basseinis.

Neljapäeval juhtus meil aga ime, olime kõik vabad oma töökohustustest. Otsustasime minna Currumbinisse, kohta mis asub meist ca 40 km Sidney pool. Seal asub ümbruskonna üks tuntumaid loodusparke. Ärkasime hommikul varakult üles ning asusime bussiga teele. Pargi pilet maksis 32 $ ning park oli täitsa vahva. Tüdrukud oli koaaladest vasika vaimustuses, samas känguurusid, kes teepeal vastu hüppasid, kartsid. Saime siis kõik lõpuks ometi koaalat katsuda ning känguuruga koos pildile jääda. Nägime igasugu loomi alustades krokodillist lõpetades vombatitega. Olles koaaladest ja muudest elukatest oma paarsada pilti teinud lasime sealt dzunglist jalga. Otsustasime minna edasi Goolangattasse, kohale jõudes avastasime eest väga ilusa ranna ning palju surfareid. Teinud kiire eine ning joogi otsustasime minna randa ning pikali visata, väsitav päev oli seljataga. Ei läinud kaua aega, kui mina ja Kairi liivale magama jäime. Karin otsustas minna eemal olevatele kaljudele turnima. Olles tunnike tukkunud tõusime üles ning läksime jalgupidi vette, korraga läks meist mööda üks surfar, kes meid imeliku näoga põrnitses :) Hetk hiljem astus tüüp minu juurde ning küsis kust ma pärit olen, vastasin, et eestist, tema mulle, et tema ka eestist :) Kokkuvõttes saime tuttvaks eesti kutiga kel nimeks Kent. 15 min hiljem olime juba tema juures külas, kus ta elab koos ühe eestlasest sõbraga kel nimeks Martin! Veetsime paar tundi nende juures ning rääkisime elust olust. Avastasime päris mitu ühist tuttavat. Hemingwayl oli ikka vist õigus, et igas sadamas leidub vähemalt üks eestlane :)Kuna tegu eestlastest noorte surfaritega on Goolangatta parim koht elamiseks neile. Seal asuvad väidetavalt parimad surfi rannad Austraalias.

1 comment:

Unknown said...

Hei, Silvo ja Kairi ja Karin!
Loen ja loen jutte igasugu huvitavatest väljasõitudest ja seiklustest ja loomadest (koera-kassi-jänese ristsugutis?!) aga mitte ühtegi pilti pole tõestamaks... Hakkan juba vaikselt uskuma, et põrutasite Rõngu külla Võrumaal (Buss läks ju õhtul hilja, kes siis enam sihtkoha silti nägi) ja nüüd mõtlete toredaid jutukesi välja:) Ma tahaks ju ka koaalasid ja kängurusid näha...!
Ja pealegi, miks Karin ainult töötab kogu aeg? Eestis saab ju ka tööd teha:)

Ei tegelt, olete ikka väga lahedas kohas ja nii hea meel on Teie vahvatest üritustest ja elust osa saada. Keep up the good work!
Tervitused ja kallid kõigile! Meil on siin täna vastlapäev. Lund pole...