Tuesday, June 3, 2008

Airlie Beach - Whitsunday islands

Kolmapäeval 21. mail jõudsime õhtupoolikul pärast 11 tunnist bussisõitu lõpuks Airlie Beachile. Peatume hostelis millel nimeks Magnums. Esimesel õhtul leidsime normaalse koha, kust saime super head pitsat süüa. Suureks üllatuseks oli, kui avastasin oma kõrval toast Erezi, mehe kes minuga koos Great Barrier Reefil sukeldumas oli. Ta tuli samuti Cairnsist siia paariks päevaks, et seejärel Brisbane minna ning sealt koju Śveitsi.
Järgmisel päeval oli kena ranna ilm, päevitasime kohaliku laguuni ääres ning puhkasime niisama. Käisime Kairiga jäätise kokteili ostmas ja tagasiteel märkasin ilusalongi, kus reklaamiti bikini piirkonna vahatamist. Pärisin kõva häälega Kairilt, et kuidas see protseduur ikkagi käib, a la stiilis, et kas naine ajab jalad laiali ning teenindaja hakkab vahatama :P? Samal hetkel küsis üks väike tüdruk selges eesti keeles, et kas oleme eestlased :P Pidime mõlemad Kairiga naerukrambid saama ja samas oli pisut piinlik moment :0 Ei olnudki muud kui saime noorte eestlastega tuttavaks, Reet ja Priit olid nimed. Rändavad kahekesi mööda Ausi ringi ja teevad farmitööd.
Õhtul saime kokku oma sõprade, Magnuse ja Meritiga, kes siin juba pikemat aega elavad ja töötavad. Käisime neil uhkes kodus külas ning kokkasime grillkana. Viimati nägime neid Brisbane`s oma esimesel Austraalias veedetud nädalal. Magnus töötab siin ühe katamaraani peal abi käena ning sukeldumisgiidina turistidele.
Laupäeva õhtul käisime sama seltskonnaga klubis Evolution, kus Merit töötas. Tegu kohaliku popi ööklubiga, lõime isegi natukene tantsu.
Pühapäeval oli mul taaskord sünnipäev, mis algas kena üllatusega hommikul. Õhtul oli päris suur kamp kokku aetud ning läksime väga ilusasse kohta grillima. Koht asus ookeani kaldal, samal ajal oli päikeseloojang üle Airlie Beachi, päike kadus jahtide ja katamaraanide varju. Jäin õhtuga väga rahule, tundus, et teised samuti. Tänud kõigile, kes mind sel päeval meeles pidasid ning õnnitlused saatsid. Olete kõik väga kallid mulle!
Reisil olles ongi kõige raskemad hetked olnud, jõulud ja sünnipäevad, kus tahaks kodus sõprade ja pere juures olla. Samas oleme kogu aeg nii palju siinsete sõprade ja tuttavatega ümbritsetud olnud, kuid see pole ikkagi see.
Kokkuvõtteks võib Airlie Beachi kohta öelda, et kena väike kohake, mis paljudele ränduritele ajutiseks peatuspaigaks ja läbisõidu kohaks. Siit väljuvad laevad ja jahid mere kruiisidele Whitsunday Islanditele ja kuulsale Whiteheaven Beachile (kus liiv on lumivalge ja ookean helesinine). Kuid üle nädala siin vastu ei pea, sest koht on nii väike.
Ilmadega ei vedanud meil siin olles, sadas vihma ning tuuline, seetõttu plaanitud merereis jäi meil tegemata. Sellest on natuke kahju, kuid mis parata.
Peatume siin Airlie Beachil veel mõne päeva ning edasi hakkame liikuma järgmisel nädalal, suunaga Rainbow Beachi poole, et sealt praamiga Fraser Islandile minna. Fraser Island on maailma kõige suurem liivasaar ning seal näeme loodetavasti dingosid.