Tuesday, December 11, 2007

Kuu aega Ausis

Tänase seisuga oleme siin olnud juba kuu aega. Nädal Brisbane`s ja kolm nädalat Gold Coastil. Nädalavahetusel puhkasime ja käisime Labradori linnosa avalikus rannas, inimesed pidasid piknikut ning elav muusika mängis. See rand ei asu ookeani ääres, vaid kanali ääres, kus vesi oli kahtlaselt must, sest kaatrid ja jetid kihutasid ning keerasid põhja üles. Samas lapsed olid vees ja lõbutsesid. Korraga tuli kaldal asuvast mereandide poest välja üks mees 3 suure ämbriga ning hakkas pelikane toitma. Pelikane tuli kohale ligikaudu 100, mees toitis neid kalmaaride ja kaladega. Rahvas kogunes toitmist vaatama ja pildistama, lapsed ujusid pelikanidega koos vees, väga lõbus oli : )
Kaua me rannas ei päevitanud, kuna siinne päike ei ole nalja asi. Oleme avastanud enda kehadelt juba mõned sünnimärgid, mida enne ei olnud. Kuigi määrime ennast 30+ päikesekreemiga ei ole soovitav väga kaua päikese käes viibida. Kohalike vanade inimeste nahk ei ole kadestamist väärt, päris kurb on neid vaadata.
Laupäeval käisime Kariniga õhtul Surfersis (Gold Coasti pea linnaosa) ning saime Peetriga kokku. Kuulasime tema plaane tuleviku suhtes ning vaatasime ühe mehe ja koera etendust, mis oli väga lahe. Koer tegi igasuguseid trikke. Peeter oli ostnud lennupileti Tasmaaniasse ja läheb sinna ürgloodust ja põnevaid seiklusi otsima.
Surfersis kohtusime veel Majaši ja Mariga, ühed eesti noored, kes avavad Surfersis ehete poe. Olin nendega juba korra Brisbane`s kohtunud Aivo juures toimunud peol. Rääkisime nendega pisut juttu ning asusime kodu poole teele Kariniga. Juhtus aga see, et istusime vale bussi peale :)Alguses lootsime, et küll ringiga ikka kohale jõuame ja ei teinud sellest eriti välja, et kodu järjest kaugemale jäi. Lõpuks olime Gold Coasti teises otsas Helensvale`s täpsemalt rongijaamas. Pidime 45 min. uut bussi ootama, mis meid siis koju viis. Õppisime järgmisel päeval bussinumbrid pähe.
Pühapäeval pakkus üks türgi sõber abi ja viis meid pesumajja. Siin on sellised automaat pesumasinad, paned mündid sisse ja saad puhta pesu 30 min. pärast kätte. 2 masinatäit pesu 10$!

Pühapäeva õhtul helistati Kairile ühest Egiptuse teemalisest restoranist, kuhu ta oma CV viis, ning kutsuti õhtuks tööle. Tal läks õhtu kenasti, kliendid olid temaga väga rahul. Nüüd tal on juba kaks kohta, kus tööl käib. Meil Kariniga ei ole veel tööd, aga me otsime aktiivselt, enne jõule on vaja midagi leida.
Kui oleme kõik töö leidnud on plaanis lõpuks auto osta. Autot on siin hädasti vaja, päeval jalutades jääb mulje, et me oleme tänaval ainukesed, sest kohalikud sõidavad autodega kuna väljas on lihtsalt nii palav.
Viimased nädal aega on siin olnud kuuma laine. Kogu aeg on õhu puudus ja nahk on niiske. Öösiti lööb välku ja müristab. Sidney`s on suured tormid ja sajab golfi palli suuruseid rahe terasid. Keskmaal põleb Eesti suurune maatükk metsa. Vahva on!